Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2025 жылға дейінгі тұжырымдамасына қосымша » Алтай қаласының № 9 орта мектебі
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің
"Алтай қаласының №9 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72335) 7-91-17
Есепші бөлімі:
+7(72335) 7-91-17
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2025 жылға дейінгі тұжырымдамасына қосымша
13
январь
2022

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2025 жылға дейінгі тұжырымдамасына қосымша

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың
2025 жылға дейінгі тұжырымдамасына
қосымша


Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2025 жылға дейінгі тұжырымдамасын
іске асыру жөніндегі іс-қимыл жоспары

№ Реформалардың/негізгі іс-шаралардың атауы Аяқталу нысаны Орындалу мерзімі Жауапты орындаушылар


1 2 3 4 5
5.1. Қазақстандықтардың жаңа буынын тәрбиелеу
1-нысаналы индикатор
Азаматтық пен патриотизмнің жоғары деңгейін көрсеткен оқушылардың үлесі (2021 ж.-%, 2022 ж.- %, 2023 ж.-%, 2024 ж.-%, 2025 ж.-%) ЖАО
2-нысаналы индикатор
Спортпен айналысу үшін жағдай жасаған ЖАО-ға ведомстволық бағынысты күндізгі мемлекеттік жалпы білім беретін ұйымдардың үлесі (2021 ж.-88%, 2022 ж.-90%, 2023 ж.-92%, 2024 ж.-95%, 2025 ж.-100%) ЖАО
3-нысаналы индикатор
Осы санаттағы балалардың жалпы санынан жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған ұйымдар тәрбиеленушілерінің үлесі (2021 ж.-19%, 2022 ж.- 18%, 2023 ж.-17%, 2024 ж.-16%, 2025 ж.-15%) ЖАО
5.1.1. Формальды білім беру шеңберінде білім алушылардың адамгершілік-рухани және эмоционалды қабілеттерін дамыту
1. Балаларды тәрбие мен рухани дамуға зиян келтіретін ақпарат пен материалдардан қорғау жөніндегі шараларды іске асыру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
2. Мектептерде балалардың тұрақты психоэмоционалдық және жан-жақты дамуын қалыптастыру жөніндегі бағдарламаны енгізу 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
3. «Білім-инновация» лицейлері мен «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДБҰ-ның тәжірибелері негізінде мектептердің де, ата-аналардың да бала тәрбиесі үшін жауапкершілігін күшейтуді көздейтін мектеп пен ата-аналардың өзара іс-қимылының жаңа форматына көшу БҒМ бұйрығы 2021 жылғы желтоқсан БҒМ
4. Орта және ТжКБ ұйымдарында «Жастар мен жасөспірімдердің ұрпақты болу денсаулығын және қауіпсіз мінез-құлқын қорғау», «Аналар мектебі», «Әкелер мектебі» жобаларын, «Менің болашақ отбасым» тақырыбында өңірлік эссе конкурстарын енгізу БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
5. Сынып жетекшілігі туралы ережені қайта қарау және сынып жетекшілерінің біліктілік сипаттамаларын әзірлеу Үкіметке ұсыныстар 2022 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
6. Білім беру ұйымдарында әскери-патриоттық клубтардың рөлін күшейту, сондай-ақ «Жас қыран», «Жас Ұлан» балалар-жасөспірімдер қозғалысына кең және дәйекті мүшелік ету, «Ұшқыр ой алаңы» дебаттық қозғалысы, мектеп және студенттік парламенттер мен өзін-өзі басқару және т.б. жолымен білім алушылардың құндылықты-патриоттық дүниетанымын қалыптастыру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы қараша ЖАО
5.1.2. Формальды білім беру шеңберінде білім алушылардың денсаулығын сақтау және нығайту
7. Орта білім беру ұйымдарында бұқаралық спорт түрлерін, оның ішінде ұлттық спорт лигаларын дамыту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы қараша ЖАО
8. «Сапалы дене тәрбиесі» жобасын енгізу, «Ұлттық спорт түрлері» міндетті бөлімін қоса отырып, оқу жоспарларын жаңарту оқу жоспарлары 2023 жылғы тамыз БҒМ, ЖАО
9. Спорттық инвентарьды жаңарту және мектептердің дене шынықтыру және спорт инфрақұрылымын қажеттіліктер мен қазіргі заманғы талаптарға сәйкес жаңғырту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы қараша ЖАО
10. Оқушылар саны 150 және одан жоғары орта білім беру ұйымдарында спорт залдарын салу БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
11. Мектептердегі арнайы медициналық топтардың қызметін нормативтік құқықтық актілермен регламенттеу, сондай-ақ оларды оқу-әдістемелік және кадрлық сүйемелдеу мәселелерін шешу Үкіметке ұсыныстар 2022 жылғы желтоқсан БҒМ, МСМ, ЖАО
12. Қазіргі заманғы технологияларды ескере отырып, білім алушылардың дене дайындығы деңгейіне қойылатын нормативтік талаптарды және білім алушылардың дене дайындығы жай-күйін мониторингтеу бағдарламасын әзірлеу Үкіметке ақпарат 2022 жылғы желтоқсан БҒМ, МСМ, ЖАО
13. Қазақстан оқушыларының мектеп оқушылары арасындағы Дүниежүзілік жазғы гимназиадаға қатысуы Үкіметке ақпарат 2022, 2024 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
5.1.3. Қосымша (бейресми) білім беру арқылы баланың қызығушылықтары бойынша қабілеттерін дамыту
14. Қосымша білім беруге, оның ішінде жеке меншік ұйымдарда мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыруды кезең-кезеңімен ұлғайту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
15. Материалдық-техникалық базаны нығайту, балаларға қосымша білім беретін мемлекеттік ұйымдарды қазіргі заманғы жабдықтармен жарақтандыру, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалар үшін кедергісіз жағдайлар жасау үшін БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
16. Техникалық және жаратылыстану-ғылыми бағыттар бойынша қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу Білім беру бағдарламалары 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ
17. Мемлекеттік мектептен тыс ұйымдардағы қосымша білім беру педагогтерінің еңбекақы төлеу нормаларын қайта қарау Үкіметке ұсыныстар 2022 жылғы қараша БҒМ
5.1.4. Балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау, баланың қауіпсіз өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету
18. Балалар игілігін мониторингтеу Индекс 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО, ДСМ, ІІМ
19. Балалардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай автоматтандырылған жүйесін (ҚБИИ БАЖ) (балалардың әл-ауқатының интерактивті картасы, әр баланың әлеуметтік картасы және т.б.) әзірлеу, апробациялау және сүйемелдеу ҚБИИ БАЖ 2022-2024 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО, ҰЭМ, ҚМ, АҚДМ, ИИДМ, МСМ, ЦДАӨМ
20. Кәмелетке толмағандар арасында зорлық-зомбылықтың, қатыгездікпен қараудың, аутодеструктивті, оның ішінде суицидтік және девиантты мінез-құлықтың алдын алу бағдарламасын енгізу және сүйемелдеу Бағдарлама 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
21. Балаларды тасымалдауды, оның ішінде МЖӘ арқылы жүзеге асыратын автокөлік паркін жаңарту, толықтыру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
22. Мектептегі тамақтануды ұйымдастыру кезінде қолма-қол ақшасыз есеп айырысуға кезең-кезеңімен көшу, мектептегі ас блоктарын бейнебақылаумен қамтамасыз ету БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
23. ЖБ және РБ шығындары көлемінде балаларға арналған бюджет мониторингі Есептеу әдістемесі 2022-2023 жылғы желтоқсан, мониторинг – 2024 жылдан бастап тұракты БҒМ, ДСМ, ЕХӘҚМ, АҚДМ, МСМ, ИИДМ, ЦДАӨМ, ІІМ, ҚМ, СІМ, ЖАО
24. Жүктемені бөлу және жұмысты ұйымдастыруға қойылатын талаптар бөлігінде білім беру жүйесінің психологиялық қызметінің жұмысын реттейтін нормативтік базаны жетілдіру. Психологиялық қызметтің және мектептегі татуласу қызметтерінің жұмыс моделін әзірлеу НҚА 2022 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
25. Білім беру жүйесінің психологиялық қызметіне ақпараттық және әдістемелік қолдау көрсететін бірыңғай веб-платформа құру веб-платформа 2024 жылғы желтоқсан БҒМ, ДСМ, АҚДМ, ЦДАӨМ, ІІМ
26. Қосымша білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған ұйымдарда тәуекел тобындағы балаларды жеке дамыту жөніндегі шығармашылық іс-шаралар кешені мен бастамаларын іске асыру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ
27. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды отбасына орналастырудың баламалы нысанын енгізу – кәсіби (фостерлік) отбасы ҚР Үкіметіне ұсыныс 2022 жылғы желтоқсан АҚДМ, БҒМ
28. Балаға жедел көмек көрсету жөніндегі республикалық қызметті құру және іске асыру республикалық қызмет, талдамалық анықтама 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ
5.2. Педагогтердің кәсіби және мәдени капиталын арттыру
4-нысаналы индикатор
Орта білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан педагог-шебердің, педагог-зерттеушінің, педагог-сарапшының және педагог-модератордың біліктілік деңгейі бар педагогтердің үлесі (2021 ж.-50%, 2022 ж.-60%, 2023 ж.-65%, 2024 ж.-70%, 2025 ж.-75 %) ЖАО
5-нысаналы индикатор
Мектепке дейінгі ұйымдар басшыларының, әдіскерлерінің, тәрбиешілерінің жалпы санынан бейінді білімі бар педагогтердің үлесі (2021 ж.-75%, 2022 ж.-78%, 2023 ж.-81%, 2024 ж.-85%, 2025 ж.-90%) ЖАО
6-нысаналы индикатор
Арнайы пәндер оқытушылары мен мемлекеттік колледждердің өндірістік оқыту шеберлерінің жалпы санынан өндірістен тартылған мамандардың үлесі (2022 ж.-5%, 2023 ж.-7%, 2024 ж.-9%, 2025 ж.-11%) ЖАО
5.2.1. Педагогтарға қолайлы жағдай жасау
29. Мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарының басшылары мен олардың орынбасарларының жалақысын арттыру, педагогтердің жекелеген санаттарының еңбекақы төлеу жүйесіне көшу мәселесін пысықтау Үкіметке ұсыныстар 2022 жылғы желтоқсан БҒМ, ҚМ, ҰЭМ, ЖАО
30. Ауыл мектебінде 5 жылдық жұмыс өтілінен кейін қабылдау емтихандарын өтумен қазақстандық жоғары оқу орындарының магистратурасына басым қабылдау үшін ауыл мұғалімдері үшін жеке квота енгізу ҚР Үкіметі қаулысы 2022 жылғы желтоқсан БҒМ
31. ТжКБ ұйымдарында жұмыс жасауға өндірістен қосымша ақы белгілей отырып мамандарды тарту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО, «Атамекен» ҰКП (келісу бойынша)
5.2.2. Педагогикалық кадрлармен қамтамасыз ету және педагогикалық білім беруді жаңғырту
32. Педагогикалық білімі жоқ, бірақ тиісті пән саласы бойынша кәсіби білімі бар, педагогикалық жоғары оқу орындарында қайта даярлаудан өткен тұлғаларды, оның ішінде магистр және PhD дәрежесі бар мамандарды мектептерге тарту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан «Talap» КеАҚ (келісу бойынша)
33. Колледж түлектері қатарынан ЖОО базасында арнайы пән оқытушыларын және өндірістік оқыту шеберлерін даярлау БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
34. Оқушылардың кәсіби қалауына диагностика жүргізу және анықталған оқушылар үшін «Болашақ мұғалімі» элективті пәнін енгізу, сондай-ақ оларға таңдаған мамандыққа түсуге қолдау көрсету бойынша шаралар кешенін ұсыну БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
35. Базалық жоғары оқу орындарына грант бөлу арқылы даярлық бағыттары бойынша өндірістік оқыту шеберлерін даярлау Үкімет қаулысы 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ
5.2.3. Педагогтің үздіксіз кәсіби дамуы
36. Педагогтің үздіксіз кәсіби даму тұжырымдамасын әзірлеу Тұжырымдама 2022 жылғы наурыз БҒМ
37. Үй тәрбиешілері үшін біліктілікті арттыру курстарын өткізу («әлеуметтік бала күтушілер») Курстан өту туралы сертификаттар 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
38. Педагог-ассистенттерді сертификаттау қағидаларын және сертификаттау курстарының бағдарламасын әзірлеу
39. Инклюзивті білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді дамыту, жеке білім беру траекторияларын, жеке оқу жоспарларын қолдану және бейімдеу бойынша ұсыныстар әзірлеу Әдістемелік құрал 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ
40. «Болашақ» халықаралық бағдарламасы шеңберінде балаларды ерте дамыту саласында білім беру қызметтерін ұсынатын ЖОО ОПҚ біліктілігін арттыру Тағылымдамадан өту туралы сертификаттар 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ
«ХБО» (келісу бойынша)
41. Орта білім беру ұйымдары басшыларының қызметін KPI және оларды ротациялау тетігі бойынша бағалауды енгізу БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
42. Білім беру жүйесіндегі көшбасшылар қатарынан қызметкерлер мен басқарушылардың кадр резервін қалыптастыру Кадрлық резерв бойынша деректер қоры 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО, «Өрлеу» ҰБАО» АҚ, «НЗМ» ДБҰ, (келісу бойынша)
43. Жас педагогтерді қолдау және тәлімгердің біліктілігін арттыру бағдарламаларын енгізу бағдарламалар 2022 жылғы қаңтардан бастап БҒМ
44. Мамандығы бойынша жұмыс істемеген және ұзақ уақыт (3 жыл және одан көп) сабақ бермеген педагогикалық білімі бар адамдар үшін біліктілікті арттыру курстарын өткізу Білім беру бағдарламалары, курстан өту туралы сертификаттар БҒМ
45. Мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарын оқу-әдістемелік сүйемелдеу жөніндегі әдістемелік кабинеттердің қызметін қайта қарау НҚА 2022 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
46. Педагогтердің өз есебінен курстардан өту жағдайларын болдырмай, педагогтерді үш жылда бір рет қайта оқытуды ұйымдастыруға бағытталған заңнамалық өзгерістер енгізу ҚР Заңы 2022 жылғы маусым БҒМ
47. Ваучерлік жүйе бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды енгізу БҒМ бұйрығы 2022 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
48. Өзгерген талаптарды ескере отырып, педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының құнын есептеу әдістемесін қайта қарау Үкіметке ұсыныстар 2022 жылғы желтоқсан БҒМ
49. Халықаралық танылған тәсілдерді ескере отырып, мониторингтік зерттеулер жүргізу негізінде курстардан өту тиімділігін бағалау тетіктерін әзірлеу Үкіметке ұсыныстар 2022 жылғы наурыз БҒМ
5.3. Тең бастапқы мүмкіндіктер жасау
7-нысаналы индикатор
ECERS әдістемесі бойынша тәрбие мен оқыту сапасын бағалаудың жаңа құралдарын пайдаланатын мектепке дейінгі ұйымдардың үлесі (2023 ж.-20%, 2024 ж.-50%, 2025 ж. - 100%) ЖАО
5.3.1. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға қолжетімділікті кеңейту
50. МЖӘ тетігі мен жан басына шаққандағы қаржыландыру есебінен мектепке дейінгі ұйымдар мен мектептер желісін кеңейту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
51. Халықтың мектепке дейінгі білім беру қызметтеріне қажеттілігін есепке алу тәсілдерінің өзгеруін, сондай-ақ көші-қон ағыны мен бала туу болжамын ескере отырып, мектепке дейінгі ұйымдарды енгізу мен ашудың қадамдық жоспарын қайта қарау БҒМ-ға ақпарат 2022 жылғы сәуір ЖАО
52. Мектепке дейінгі ұйымдарда материалдық-техникалық жарақтандыру және жағдай жасау, мектепке дейінгі, оның ішінде ерте жастағы балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, заттық-кеңістіктік ортаның тиімділігін, қауіпсіздігі мен жайлылығын қамтамасыз етуге бағытталған эргономикалық шешімдер қабылдау БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
53. Шет елдердің, оның ішінде Азия-Тынық мұхиты өңірі елдерінің табысты тәжірибесінің негізінде баланы дамыту процесіне тұрақты және белсенді енгізу тетігін енгізе отырып, балалары (1-2 жас) мектепке дейінгі ұйымдарға бармайтын ата-аналарға арналған консультациялық пункттер желісін кеңейту БҒМ-ға ақпарат



әдістемелік ұсынымдар 2021-2025 жылғы желтоқсан


2022 жылғы тамыз ЖАО



БҒМ
54. Үй тәрбиешілері (әлеуметтік күтушілер) институтын, оның ішінде мектепке дейінгі ұйымдардың штат кестелерін енгізу Үкімет қаусылы


БҒМ-ға ақпарат 2022 жылғы
желтоқсан

2022-2025 жылғы қаңтар БҒМ


ЖАО
5.3.2. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамытудың жаңа моделі шеңберінде мектепке дейінгі ұйымдардағы мазмұнды жаңғырту
55. ECERS халықаралық әдістемесінің көмегімен мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту сапасына зерттеу жүргізу талдамалық баяндама 2022-2023 жылғы желтоқсан
БҒМ

56. Балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ерте анықтау және түзету жүйесін құру мақсатында білім беру, әлеуметтік қорғау салаларының ақпараттық жүйелеріне және медициналық ақпараттық жүйеге интеграциялау және бірлесіп қол жеткізу тетіктерін пысықтау (бала скринингінің, оның психологиялық-медициналық-педагогикалық диагностикасының және медициналық және мектепке дейінгі ұйымдар мамандарының байқауының деректері негізінде) ЦДИАӨМ, БҒМ, ДСМ, ЕҢБЕКМИНІ
57. Мектепке дейінгі ұйымдарды IT-жарақтандыруға және балаларды тәрбиелеу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануға қойылатын санитариялық-гигиеналық талаптарды қайта қарау ҰЭМ бұйрығы 2022 жылғы
қараша ҰЭМ, БҒМ
58. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту деңгейінде тілді дамытуға қойылатын талаптарды мемлекеттік тілді оқыту мен қолданудың ұлттық жүйесіне енгізу БҒМ бұйрығы (2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрыққа өзгерістер мен толықтырулар енгізу) 2022 жылғы
желтоқсан БҒМ
5.3.3. Көшбасшылық негізінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласын басқарудың тиімділігін арттыру
59. ҰБДҚ-мен интеграциялау үшін заңнамалық негізде кезекке қоюдың өңірлік ақпараттық жүйелеріне қойылатын талаптарды біріздендіру және күшейту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ
ЖАО
60. «Бала үшін ақша» қағидаты бойынша кез келген мектепке дейінгі ұйымда орын таңдау үшін ата-аналарға ваучерлер беруді қамтамасыз ету әдістемелік ұсынымдар 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ
ЖАО
61. Мемлекеттік балабақшалар мен шағын орталықтар практикасына көшбасшы-басқарушылардың озық тәжірибесін тарату және енгізу үшін бірыңғай басқару орталығы бар мектепке дейінгі ұйымдар альянстарын құру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы
маусым
ЖАО
5.4. Саналы және жан-жақты дамыған азаматты орта білім беру жүйесі арқылы қалыптастыру
8-нысаналы индикатор
PISA тестінің нәтижелері бойынша мектептегі білім сапасын бағалау (математика бойынша, орташа балл: 2021ж.-423, 2022ж.-430, 2023ж.-430, 2024ж.-430, 2025ж.-480 б.
оқу бойынша орташа балл: 2021ж.-387, 2022ж.-392, 2023ж.-392, 2024ж.-392, 2025ж.- 450 б. жаратылыстану бойынша орташа балл: 2021ж.-397, 2022ж.-402, 2023ж.-402, 2024ж.-402, 2025ж.-490 б.) БҒМ, ЖАО
9-нысаналы индикатор
Білім беру мониторингінің қорытындысы бойынша бастауыш және негізгі орта білім беру оқушыларының оқу жетістіктерінің нәтижелері (2022 ж.- 4 сынып -19,2 балл,
9 сынып - 48 балл, 2023 жыл - 4 сынып - 19,8 балл, 9 сынып - 49,5 балл, 2024 жыл - 4 сынып - 20,4 балл, 9 сынып - 51 балл, 2025 жыл - 4 сынып - 21 балл, 9 сынып-52,5 балл) ЖАО, БҒМ
10-нысаналы индикатор
Толық жинақталған мектептердің жалпы санынан жан басына қаржыландырудан өткен мемлекеттік күндізгі жалпы білім беретін мектептердің үлесі (2021 жылы – 22,6%, 2022 жылы – 22,6%, 2023 жылы – 22,7%, 2024 жылы – 61,1%, 2025 жылы – 100%) ЖАО, БҒМ
5.4.1. Мектепте қолайлы жағдайлар мен оқу ортасын құру
62. Қашықтан оқыту форматтары үшін ақпараттық жүйелердің сапасын арттыру Президент Әкімшілігіне ақпарат 2022 жылғы
қыркүйек
БҒМ, ЦДИАӨМ, ЖАО
63. Тиісті техникалық шарттары бар қаржыландыруды ұлғайту есебінен Интернет жылдамдығын 8 Мбит/сек дейін арттыру
64. Барлық ауыл мектептерін жоғары жылдамдықты Интернетпен қамтуды қамтамасыз ету 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЦДИАӨМ, ЖАО
65. Әрбір сыныпта (мектеп кабинетінде) интернетке қолжетімділігі бар компьютер орнату 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
66. Білім берудегі АКТ-саясатының бірыңғай жалпыұлттық тәсілін әзірлеу Үкіметке ұсыныстар 2022 жылғы
желтоқсан БҒМ, ЦДИАӨМ
5.4.2. Орта білім беру мазмұнын жаңғырту
67. Жазғы мектептердің жұмыс істеуі шеңберінде білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтардың орнын толтыру жөніндегі шаралар жүйесін жоспарлау және іске асыру алгоритмін жетілдіру БҒМ бұйрығы 2022 жылғы сәуір БҒМ
68. Әр сыныптан шыққан кезде барлық білім алушылардың қазақ тілі білімінің қимасын жүргізу БҒМ, ЖАО
69. Білім алушылардың қалауы, білім беру ұйымдары мен педагогтердің дайындығы бойынша «Физика», «Химия», «Биология», «Информатика» оқу пәндерін ағылшын тілінде оқыту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы тамыз
ЖАО
70. Барлық мектеп пәндері бойынша бұлтты жүйені пайдалана отырып, оқуға біртіндеп көшу, білім беру контентіне ашық қолжетімділік (цифрланған оқу материалдары, білім алушылардың оқу жетістіктері, ЛМС платформасы және басқа да цифрлық ресурстар)
71. Оқулықтардың сапасын арттыру бойынша шаралар қабылдау. Балама оқулықтарды енгізу 2022 ж. - мұғалімдер, балалар, сарапшылар және ата-аналар арасында оқулықтардың сапасын бағалау бойынша мониторинг (сауалнама) жүргізу 2022-2023 жылғы желтоқсан
БҒМ
72. Оқулық басылымдарын сараптаудың перспективалық жоспарын бекіту (3-5 жыл және одан көп) перспективалық жоспар 2021 жылғы
желтоқсан БҒМ
73. Оқу әдебиеттерін, оқу жоспарлары мен бағдарламаларын сараптаудың цифрлық платформасын құру сандық сараптама платформасы 2022-2024 жылғы желтоқсан БҒМ
74. Арнайы (түзету) білім беру ұйымдары үшін оқу басылымдарын, қазіргі заманғы электрондық оқулықтар мен ОӘК-ні кезең-кезеңімен әзірлеу БҒМ бұйрығы (Білім беру ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқу басылымдарының тізбесі) 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ
75. Жоғары оқу орындарының бейінді кафедраларын, ғылыми ұйымдарды, педагогтердің кәсіби қауымдастықтарын тарта отырып, оқулықтарға ұжымдық сараптаманы енгізу ҚР БҒМ бұйрығы 2023 жылғы
желтоқсан БҒМ
76. Қазақстан Республикасының Білім туралы кодексін әзірлеу және қабылдау Қазақстан Республикасының Кодексі 2025 жылғы
желтоқсан БҒМ, ЖАО, мүдделі орталық мемлекеттік органдар
5.4.3. Өңірлер, қала және ауыл арасындағы орта білім сапасындағы алшақтықты азайту
77. Заманауи жабдықтармен жарақтандырылған 110 және 180 орындық жылдам тұрғызылатын технологияларды қолдана отырып ШЖМ салу бағдарламасын іске асыру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО, БҒМ
78. «Мобильді мұғалім» (шағын жинақты, ауылдық мектептерде оқыту сапасын арттыру және қолдау), «Нәтижелілігі төмен мектептерге мықты мектептердің қамқорлығы» және «Қамқор жанұя» (оқушылардың елді мекендегі отбасында тұруы) жобаларын іске асыру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО
79. Тірек мектептер жанынан интернаттар (boarding school) салу және жаңғырту, оларда болу жағдайларын, оның ішінде МЖӘ тетіктері есебінен жақсарту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы қыркүйек-маусым ЖАО
80. Өнеркәсіпті дамыту қоры арқылы лизингке мектеп автобустарын сатып алу БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы тамыз ЖАО
81. Қала мен ауыл, өңірлер арасындағы алшақтықты қысқартуға бағытталған білім беру сапасын арттыру жөніндегі өңірлік бағдарламаларды қабылдау бағдарлама 2022 жылғы
сәуір ЖАО
5.4.4. Дарынды балаларды анықтау, дамыту және қолдау жөніндегі жұмысты жетілдіру
82. Жоғары оқу орындарына конкурстан тыс түсу үшін гранттар ұсыну, сондай-ақ біржолғы ақшалай сыйлықақылар төлеу арқылы халықаралық пәндік олимпиадалардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерін көтермелеу қағидаларын әзірлеу ереже 2022 жылғы
ақпан БҒМ
83. Дарынды және талантты балалардың бірыңғай базасын қамтитын және зияткерлік олимпиадаларды, ғылыми жобалардың жарыстарын онлайн форматта өткізуге бағытталған көпфункционалды платформа құру көпфункционалды платформа 2022 жылғы
желтоқсан БҒМ
84. Дарынды және ынталы білім алушылардың жан-жақты дамуы үшін «Daryn-Space» ұлттық хабын құру «Daryn-Space» ұлттық хабы 2025 жылғы
қаңтар БҒМ
85. Дарынды және дәлелді білім алушыларды сүйемелдеудің кешенді бағдарламасын әзірлеу Бағдарлама 2022 жылғы
желтоқсан БҒМ
86. Заңнамаға білім беру саласындағы уәкілетті органға жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалардың, ғылыми жобалар конкурстарының, орындаушылар конкурстарының, кәсіби шеберлік конкурстарының және спорттық жарыстардың тізбесін қалыптастыру қағидаларын бекіту бойынша өкілеттіктер беру бөлігінде өзгерістер енгізу ҚР Заңы 2022 жылғы
желтоқсан БҒМ
5.4.5. Инклюзивті және арнайы білім беруді дамыту
87. ППТК және ПМПК желісін кеңейту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
88. Мүмкіндігі шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдауға мемлекеттік тапсырысты есептеу Әдістемесін әзірлеу және бекіту БҒМ бұйрығы 2022 жылғы
маусым БҒМ
89. Ғылыми дәлелденген әдістемелер негізінде әзірленген ЕҚБ бар балалармен жұмыс жөніндегі білім беру бағдарламаларын жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізу БҒМ-ға ақпарат 2022 жылғы
желтоқсан БҒМ
90. ЕҚБ-мен білім алушыларды жұмысқа орналастыру үшін оларды ерте кәсіптік бағдарлау және еңбекке даярлау Жол картасын әзірлеу және іске асыру жол картасы 2022 жылғы
маусым БҒМ
91. ЕҚБ бар білім алушыларды ерте кәсіптік бағдарлау, кәсіптік алды және кәсіптік даярлау бағдарламасын әзірлеу бағдарлама 2022 жылғы желтоқсан БҒМ
ЕХӘҚМ
92. Арнайы білім беру ұйымдарының материалдық-техникалық базасын жарақтандыру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
5.4.6. Орта білім беруді басқару, қаржыландыру және цифрландыру
93. Оқушылар сарайларын, музыка мектептерін, мемлекеттік балабақшаларды, қосымша білім беру ұйымдарын жеке секторға заңнамалық деңгейде беруге шектеулер белгілеу ҚР Заңы 2023 жылғы ақпан БҒМ
94. Қазақстандық орта білім беру мазмұнының әлемдік білім беру стандарттарына сәйкестігін растау мақсатында мектептер мен білім беру бағдарламаларын аккредиттеу мәселесін пысықтау Үкіметке ұсыныстар 2022 жылғы
қараша БҒМ
95. «Қосымша білім беру навигаторы» ақпараттық сервисін құру БҒМ-ға ақпарат 2022 жылғы
желтоқсан ЖАО
96. Толық жинақталған ауылдық мектептерде жан басына қаржыландыруды кезең-кезеңімен енгізу БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
97. Бағдарламалық МЖӘ іске асыру «Қаржы орталығы» АҚ есептік ақпараты 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, «Қаржы орталығы» АҚ (келісу бойынша)
5.5. Жастарды оқуға және еңбек нарығына интеграциялау
11 нысаналы индикатор
«Кәсіптік-техникалық білім беру сапасы» Дүниежүзілік экономикалық форумның Жаһандық бәсекеге қабілеттілік индексі (2021ж.- 90, 2022ж.- 86, 2023ж.-82, 2024ж.-79, 2025ж.-75 орын) ЖАО
12 нысаналы индикатор
Дуальді оқытумен қамтылған мемлекеттік тапсырыс бойынша білім алатын техникалық және кәсіптік білім беру студенттерінің үлесі (2021ж.- 20%, 2022ж.- 23%, 2023ж.-25%, 2024ж.-28%, 2025ж.-35%) ЖАО, БҒМ
5.5.1. ТжКБ-ге сапалы және кедергісіз қолжетімділікті қамтамасыз ету
98. ТжКБ бар кадрларды даярлауға мемлекеттік білім беру тапсырысын ұлғайту есебінен жастарды тегін ТжКБ-мен қамтуын кеңейту ЖАО қаулысы 1 қарашаға дейін,
жыл сайын ЖАО, БҒМ
99. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар студенттер үшін тең жағдай және кедергісіз қолжетімділік жасау (пандустар, лифтілер, әлеуметтік объектілер, білім алушылардың жұмыс орындары, кітапханалар, бағдарламалар, педагог кадрлар) БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы қараша ЖАО
100. ТжКБ ұйымдарында кәсіптік бағдарлау жұмысын трансформациялау және кәсіптік бағдарлау орталықтарын құру БҒМ-ға ақпарат желтоқсан, жыл сайын ЖАО,
«Talap» КЕАҚ (келісім бойынша)
101. WorldSkills Kazakhstan және Abilympics қозғалысын дамыту (оқу процесіне WorldSkills стандарттарын енгізу, сарапшыларды халықаралық талаптар бойынша оқыту, жаттығу лагерлерін құру, халықаралық чемпионаттарға қатысу және т. б.) Білім беру бағдарламалары, сертификаттар, демоемтихан 4-тоқсан, жыл сайын БҒМ, «Talap» КЕАҚ (келісім бойынша)
«Talap» КЕАҚ (келісім бойынша)
5.5.2. Талаптарды ескере отырып, ТжКБ мазмұнын және ТжКБ технологияларын жаңғырту
102. ТжКБ ұйымдарына академиялық дербестік беру Қазақстан Республикасының Заңы 2022 жылғы
қазан
БҒМ,
«Talap» КЕАҚ (келісім бойынша)
103. ТжКБ білім беру бағдарламаларының сапасын қамтамасыз ету Білім беру бағдарламаларының тізілімі 2022-2025 жылғы қазан
БҒМ,
«Атамекен» ҰКП (келісім бойынша),
«Talap» КЕАҚ (келісім бойынша)
104. Арнайы пәндер бойынша мемлекеттік тілдегі оқулықтарды әзірлеу оқулықтар 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, АҚДМ,
«Talap» КЕАҚ (келісім бойынша)
5.5.3. Шарттарды жаңарту және жұмыс берушілерді техникалық және кәсіптік білім беруге тарту
105. Дуальді оқыту бойынша кадрлар даярлауға қатысатын кәсіпорындардың шығыстарын мемлекеттік тапсырыс құнын арттыру арқылы өтеу мәселесін пысықтау Қаржы миніистрлігіне ұсыныстар 2022 жылғы желтоқсан БҒМ,
«Talap» КЕАҚ (келісім бойынша)
106. ТжКБ мәселелері бойынша республикалық кеңестің және өңірлік, салалық кеңестердің қызметін қамтамасыз ету хаттама 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО, «Атамекен» ҰКП (келісім бойынша)
107. ТжКБ ұйымдары мен кәсіпорындардың ынтымақтастығы туралы шарттар жасай отырып, бизнестің оқу орындарына қамқорлығын дамыту шарттар, БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО, «Атамекен» ҰКП (келісім бойынша)
108. Жұмыс беруші мен ТжКБ ұйымының бітірушілерді жұмысқа орналастыру жауапкершілігін бекіту БҒМ бұйрығы 2022 жылғы наурыз БҒМ, Еңбекмині,
ЖАО, «Атамекен» ҰКП (келісім бойынша)
5.5.4. Қаржылық тұрақтылықты арттыру және колледждерді мақсатты қолдау
109. Техникалық және кәсіптік білімі бар бір маманды даярлауға жан басына шаққандағы қаржыландыру нормативін ұлғайту мәселесін пысықтау Үкіметке ұсыныстар 2022 жылғы қазан БҒМ, ЖАО, Қаржымині
110. Колледж ерекшелігін ескере отырып, жан басына шаққандағы қаржыландыру нормативін (икемді норматив) саралау БҒМ бұйрығы 2022 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖАО, ҚАРЖЫМИНІ
111. Шағын инновациялық кәсіпорындар құру жолымен колледждерде коммерцияландыруды дамыту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
112. Мемлекеттік колледждердің ұйымдық-құқықтық нысанын өзгерту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
113. Ауылдық колледждерді дамыту жөнінде шаралар қабылдау (МТБ-ны нығайту, оқу шаруашылықтарын дамыту, ауылдық колледждер үшін нормативтерді қайта қарау, студенттердің өңірлік ұтқырлығын қамтамасыз ету, алдыңғы қатарлы колледждердің ауылдық колледждерге қамқорлығын бекіту және т. б.) БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖАО
5.5.5. ТжКБ-ны цифрландыру
114. ТжКБ ақпараттық білім беру орталары мен жүйелерінің жұмыс істеуі, құрылуы және дамуы үшін ақпараттық жүйелерге қойылатын бірыңғай талаптарды әзірлеу әдістемелік ұсынымдар 2022 жылғы желтоқсан БҒМ, ЦДИАӨМ
115. Колледждердің ІТ инфрақұрылымын дамыту, оның ішінде оқу аудиторияларын мультимедиялық және интерактивті оқыту құралдарымен жарақтандыру, компьютерлік техника паркін жаңарту, сондай-ақ интернеттің байланыс арналарының өткізу жылдамдығын жақсарту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан
ЖАО
116. Үздік педагогтерді тарта отырып, жаңа білім беру және әдістемелік ресурстармен толықтырылатын цифрлық ресурстар каталогын қалыптастыру каталог 2022-2025 жылғы желтоқсан
БҒМ, ЖАО
5.6. Білім экономикасы үшін жоғары білікті кадрларды даярлау
13-нысаналы индикатор
QS – WUR рейтингінде атап өтілген Қазақстанның жоғары оқу орындарының саны (2021 жыл -1, 2022 жылы -2, 2023 жыл - 2, 2024 жыл - 2, 2025 жыл – 3 бірл.) БҒМ, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
14-нысаналы индикатор
ТжКБ ұйымдары мен ЖОО жатақханаларындағы жаңа төсек орындарының саны (2021 жыл – 10 000 төсек-орын, 2022 жыл – 10 000 төсек-орын, 2023 жыл – 10 000 төсек-орын , 2024 жыл – 10 000 төсек-орын , 2025 жыл – 10 000 төсек-орын) БҒМ, ЖАО, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
15-нысаналы индикатор
Студенттердің жалпы санынан жоғары білім беру жүйесіндегі шетелдік студенттердің үлесі (2021 жылы – 6%, 2022 жылы-7%, 2023 жылы - 8%, 2024 жылы – 9%, 2025 жылы – 10%) БҒМ, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
5.6.1. Жоғары білімге қол жетімділікті кеңейту
117. Талап етілетін даярлау бағыттары бойынша жоғары білім алу үшін мемлекеттік білім беру гранттарының санын ұлғайту ҚР Үкіметінің қаулысы 2022-2025 жылғы қыркүйек БҒМ, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
118. Ұлттық бірыңғай тестілеуді жетілдіру БҒМ бұйрығы 2023 жылғы наурыз БҒМ
119. Тиісті түрлер бойынша білім беру гранттарын беру бөлігінде «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер енгізу Қазақстан Республикасы Заңы 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, Әділетмині, Қаржымині, ҰЭМ
120. МЖӘ тетігі арқылы жоғары оқу орындарының оқу корпустарын салу мәселесін пысықтау Үкіметке ақпарат 2023-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, Қаржымині, «Қаржы орталығы» АҚ (келісім бойынша), ЖЖБҰ (келісім бойынша)
121. Студенттерді, магистранттар мен докторанттарды жатақханалардағы орындармен қамтамасыз етуге мемлекеттік тапсырысты орналастыру «Қаржы орталығы» АҚ есептік ақпараты 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, «Қаржы орталығы» АҚ (келісім бойынша)
122. Жоғары оқу орындары студенттерінің стипендиялары мөлшерін бакалавр дәрежесіне 2 есе ұлғайту ҚР Үкіметінің қаулысы 2022-2025 жылғы қыркүйек БҒМ, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
5.6.2 Жоғары білімнің мазмұнын жаңғырту және бәсекеге қабілеттілігін арттыру
123. Пәнаралық және жаһандық білім беру бағдарламаларын әзірлеу БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖЖБҰ
124. Жоғары оқу орындарында цифрлық білім беру ресурстарын, жаппай ашық онлайн-курстардың (MOOCs) желілері мен платформаларын дамыту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖЖБҰ
125. Жоғары оқу орындары базасында «күміс университеттердің» жұмыс істеуі ересектерге арналған білім беру бағдарламалары 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖЖОКБҰ (келісім бойынша)
126. ЖЖБҰ-да инклюзивті білім беруді және көптілді оқытуды дамыту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖЖБҰ (келісім бойынша)
127. Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымында психологиялық қызметтерді жетілдіру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖЖБҰ (келісім бойынша)
128. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің зертханалары мен оқу кабинеттерін материалдық-техникалық жарақтандыруды жаңарту БҒМ-ға ақпарат 2022 жылғы
желтоқсан
БҒМ, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
129. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау жөніндегі білім беру бағдарламаларын жаңарту БҒМ-ға ақпарат 2022 жылғы
желтоқсан
БҒМ, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
130. ЖЖОКБҰ үшін қазақ тіліндегі оқулықтарды әзірлеу және басып шығару әзірленген оқулықтар 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
5.6.3. Жоғары оқу орындарында басқару жүйесін жетілдіру
131. ЖОО топ-менеджерлерінің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру біліктілікті арттыру курстары 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖЖБҰ (келісім бойынша)
5.6.4. Жоғары білімді интернационалдандыру
132. Жоғары білім берудің бірыңғай Орталық Азия кеңістігін құру декларация 2022 жылғы
желтоқсан БҒМ, «Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығы» РМК (келісім бойынша)
133. Қазақстан Республикасының аумағында шетелдік жоғары оқу орындарының филиалдары мен өкілдіктерін ашу Үкіметке ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, «Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығы» РМК (келісім бойынша)
134. Шетел азаматтарын оқытуға арналған стипендиялық бағдарламаны іске асыру БҒМ бұйрығы 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖЖБҰ (келісім бойынша), «Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығы» РМК (келісім бойынша)
135. Орталық Азия елдерінің жоғары оқу орындары альянсын құру БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖЖБҰ (келісім бойынша), «Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығы» РМК (келісім бойынша)
5.6.5. ЖОО ғылымының дамуы
136. Зерттеу ЖОО-да постдокторантура бағдарламасын дамыту БҒМ-ға ақпарат 2022-2025 жылғы желтоқсан ЖЖБҰ (келісім бойынша)
137. Магистранттар мен докторанттарға стипендиялар мөлшерін 1,5 еседен астам ұлғайту ҚР Үкіметінің қаулысы 2022-2025 жылғы қыркүйек БҒМ, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
138. Л. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің зерттеу университеттеріне трансформациясы ҚР Үкіметінің қаулысы 2022-2025 жылғы желтоқсан БҒМ, ЖЖБҰ (келісім бойынша)
5.7. Жүйелі деңгейде білім беру мен тәрбиелеу сапасын қамтамасыз ету
16-нысаналы индикатор
Аттестаттауға жататын білім беру ұйымдарының санынан мемлекеттік аттестаттау рәсімінен өткен білім беру ұйымдарының үлесі (2022ж.- 20%, 2023ж.-40%, 2024ж.-60%, 2025ж.- 80%) БҒМ, ЖАО
5.7.2. Сыртқы сапаны қамтамасыз ету жүйесі
139. Қазақстанның ЭЫДҰ-ның балалардың ерте дамуы мен әл-ауқаты жөніндегі халықаралық зерттеуіне қатысуы (International Early Learning and Child Well-being Study) 2022 жылғы
140. Бастауыш, негізгі орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу БҒМ бұйрығы 2021-2025 жылғы сәуір/қараша БҒМ
141. Білім беру ұйымдарын мемлекеттік бақылаудан өткізу БҒМ бұйрығы 2022-2025 жылғы қаңтар БҒМ
142. Қазақстандық оқушылардың PISA, TIMSS, PIRLS, ICILS халықаралық салыстырмалы зерттеулеріне қатысуы, сондай-ақ Қазақстанның PIAAC-қа қатысуы
143. Қазақстандық білім алушылардың PISA-based Test for Schools зерттеуіне қатысуы
144. ТжКБ ұйымдары қызметінің сапасын, педагогтердің сапалық құрамын, контингенттің қозғалысын, түлектерді жұмысқа орналастыруды, бизнес-қоғамдастықпен өзара іс-қимылды, WorldSkills жобаларына қатысуды және басқаларды ескеретін колледждер рейтингін жүргізу
5.7.3. Сапаны қамтамасыз ету жүйесін басқару және реттеу тетіктері.
145. Білім беру деңгейлері бойынша сапаны қамтамасыз етудің Ұлттық стандартын әзірлеу Ұлттық стандарт 2022 жылғы желтоқсан БҒМ
146. ҰБДҚ-да ТжКБ, орта білімнен кейінгі және жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің танылған білім беру бағдарламаларының ұлттық тізілімін қалыптастыру Танылған білім беру бағдарламаларының ұлттық тізілімі 2024 жылғы желтоқсан БҒМ
Мекен жайымыз
Шығыс Қазақстан облысы, Алтай ауданы, Алтай қаласы, КОМАРОВ, 8 үй

©2016-2022, Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің "Алтай қаласының №9 орта мектебі" КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru