2022-2023 оқу жылына арналған орта білім беру ұйымында оқу-тәрбие жұмысының жоспары. (2020ж.06.04. №130 бұйрық негізінде)
2022-2023 оқу жылына арналған орта білім беру ұйымында оқу-тәрбие жұмысының жоспары. (2020ж.06.04. №130 бұйрық негізінде)
Жұмыстың басты бағыттары | Іс-шаралар | Жауапты адам | Өтілетін мерзімі. | |||
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТЕР. |
ü 2022-2023 оқу жылында аттестациядан өтетін мұғалімдер тізімін бекіту; | Директор, ОІМ | тамыз | |||
| Әкімшілік | қараша | ||||
| Әкімшілік | қаңтар | ||||
| Әкімшілік | сәуір | ||||
| Әкімшілік | мамыр | ||||
| Әкімшілік | маусым | ||||
2022-2023 оқу жылында орта білім беру ұйымдарына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары. Мектептің әдістемелік тақырыбы: жаңа ғылыми жетістіктерді, жаңа технологияларды, ғылыми білімді қолдануға дайын болу арқылы сапалы білім беру қызметін ұсыну; Ғылыми-әдістемелік жұмыс мақсаты: педагогтердің өз бетінше білім алуы, өзін-өзі ұйымдастыруы және өзін-өзі бақылау мәдениетін дамытуы, қоршаған ортаның тұрақты өзгеретін жағдайында және кәсіби қызметте зерттеу тәртібін қалыптастыру Ғылыми-әдістемелік жұмыс міндеттері:
Жұмыс нысандары: теориялық семинар, әдістемелік күн, әдістемелік апталық, ғылыми-тәжірибелік конференция. | ||||||
Іс шаралар | жауапты | мерзімі | ||||
Теориялық семинар: «Оқушының құзіреттілігін арттыруда сындарлы оқыту теориясының маңыздылығы» Мақсаты: Заманауи тәсілдің ең негізгі ерекшелігі оқушылардың алған білімдерін орынды жерде қолдана білуіне басты назар аударудағы сындарлы оқытудың маңыздылығын білу | ОІМ | қыркүйек | ||||
Әдістемелік күн.(ашық сабақтар) «Сабақта оқушылардың өзіндік қабылдау, ойлау, зерттей білу дағдыларын қалыптастырудағы сын тұрғысынан ойлауға баулу» Мақсаты: оқушылардың оқыған тақырып бойынша білімдерін өз деңгейінде көрсетіп, кейбір болжамдар бойынша күмәнді ойларын білдіре алатындай, пікір көзқарастарын нақтылап, жаңа ұғым түсініктерін өрістету дағдыларын дамыту. | ОІМ | қараша | ||||
Әдістемелік жұма: Оқудың нәтижесі мен жаңа білімді игеруге бағытталған оқушының дағдысы мен оның ілгерілеуі, оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру. Мақсаты: Педагогикалық ұжымның кәсіби шеберліктері мен құзіреттілігі, зерттеушілігін артыру. | ОІМ | қаңтар | ||||
Ғылыми-тәжірибелік конференция. «Мектептің оқу-тәрбие беру жүйесінде сындарлы дағдыларға, мен ойлауға ие шығармашылық тұлға қалыптастыру жолдары. Мақсаты: Мұғалім тұлғасын даму жұмысының көшбасшысы ретінде қарастыру. | ОІМ | сәуір | ||||
Директор жанындағы отырыстар |
| Әкімшілік | қыркүйек | |||
| Әкімшілік | қазан | ||||
Оқушылардың қабілеті мен дарындылығын дамытудағы «Тұлға» қоғамының жұмысы мен оқушылардың бос уақыттарын ұйымдастырудағы үйірмелер, секциялардың жұмыстары | Әкімшілік | қараша | ||||
| Әкімшілік | желтоқсан | ||||
| Әкімшілік | қаңтар | ||||
| Әкімшілік | ақпан | ||||
| Әкімшілік | наурыз | ||||
| Әкімшілік | сәуір | ||||
| Әкімшілік | мамыр | ||||
Пәндердің оқытылу жағдайын бақылауға бағытталған әдістемелік кеңестер жоспары.
Миссиясы: оқушылардың өзіндік оқу ортасын құрудағы заманауи озық оқыту түрлерің кеңінен қарастыра отырып, аралас оқыту мен гибритті оқытуды іс-тәжірибеге енгізіп, білімді сапалы игерту;
Мақсаты:
- Стандарт емес оқу тәсілдерін өндіру арқылы білім берудің оң нәтижелерін арттыру;
Міндеттері:
- Заманауи оқытуды ақпаратты техникамен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру жолдары қарастыру;
ü білім беруді жаңарту тиімділігінің мониторинг жүйесін құру;
- оқушыларға білім берудің жаңартылған мазмұны мен технологияларын енгізе отырып, білім алушылардың тілдік және функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ету;
Әдістемелік кеңестер |
ü География, биология, химия сабақтарында және бастауыш сыныптардағы дүниетану мен жаратылыстану пәндерінде оқушылардың ғылыми ұғымдар мен дүниені танып білудің әдіс-тәсілдерін тиімді оқыту түрлері арқылы жүргізу; | ОІМ | қазан |
Даярлық сыныптарда балалардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру және оның әлеуметке үйлесімді енуін қамтамасыз етуде оқыту мен тәрбиелеудің тиімді жолдары | ОІМ | желтоқсан | |
Тарих сабақтарында оқушылардың тарихи түсініктерге сүйене отырып, материалдарды талдау дағдыларын жетілдіру мақсатында оқытудың заманауи тәсілдерін енгізу | ОІМ | ақпан | |
| ОІМ | сәуір |